در این مقاله شرکت کاترپیلار معرفی شده و ماشین سنگین‌های آن مورد بحث قرار گرفته است.

شرکت کاترپیلار Caterpillar


شرکت Caterpillar مشاغل خود را در مناطق مختلفی انجام می دهد. نه تنها طراحی، ساخت، بازاریابی و فروش ماشین آلات و موتورها، بلکه محصولات مالی و بیمه‌ای را نیز به مشتریان می‌فروشد. و بزرگترین تولید کننده ماشین آلات خاکی در جهان است، شرکت Caterpillar اکنون تراکتور، کامیون، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، اسکرابر و سایر ماشین‌های سنگین مورد استفاده در کشاورزی، ساخت و ساز، معدن، ورود به سیستم و انبارداری صنعتی می‌سازد. این شرکت همچنین موتورهای دیزلی و بنزینی را برای استفاده در کامیون ها، لوکوموتیوها، کشتی‌ها و قایق‌ها و سیستم‌های تولید برق را تولید می‌کند. بیش از نیمی از فروش شرکت به مشتریان خارج از ایالات متحده انجام می شود. Caterpillar برای تغییر مثبت و پایدار در هر قاره تلاش کرده است، زیرا آن‌ها بیش از 85 سال در این صنعت بوده‌اند که در آن به ساخت زیرساخت‌های جهان و همچنین همکاری با شبکه خود از نمایندگی‌های Caterpillar در سراسر جهان کمک کرده اند. این شرکت با رتبه 44 در Fortune 500 در سال 2009، دارای بازار گسترده‌ای از بازار مصرف در بیش از 200 کشور جهان است. همچنین بیش از 300 محصول در 23 کشور جهان تولید می‌شود که دارایی آن بیش از 67 میلیارد دلار است. حضور جهانی Caterpillar به عنوان رهبر صنعت، در همه قاره‌ها گسترش می‌یابد و بیش از 480 مکان تأسیسات را شامل می‌شود، تقریبا نیمی از آن‌ها خارج از ایالات متحده هستند.

تاریخچه شرکت Caterpillar


شرکت Caterpillar که گاهی به" CAT " کوتاه می‌شود یک شرکت Fortune 100 آمریکایی است که از طریق شبکه نمایندگی در سراسر جهان طراحی، توسعه، تولید، بازار و فروش ماشین آلات، موتورها، محصولات مالی و بیمه را به مشتریان می‌بخشد.و بزرگترین تولید کننده تجهیزات ساخت و ساز در جهان است.

برادران کلیولند به روابط طولانی و موفق خود با کاترپیلار، رهبر جهان در تولید تجهیزات صنعتی سنگین که مقر آن در Peoria، ایلینویز است، افتخار می‌کنند. از زمان افتتاح اولین نمایندگی Caterpillar در مرکز پنسیلوانیا در سال 1948، ما با افتخار به کار برتری و خدمات کاترپیلار ادامه داده ایم. این یک سنت است که بیش از 85 سال به زمان آغاز کار کاترپیلار در سال 1925 بر می‌گردد.

تولید اولین تراکتور Caterpillar


در حالی که شرکت تراکتورسازی کاترپیلار در ابتدا در سال 1925 به عنوان نتیجه ادغام بین شرکت تولیدی هولت و C. L. Best Tractorبود بهترین تراکتور شرکت تشکیل شد، نام کاترپیلار سال‌ها پیش از این سرچشمه گرفت. در اوایل دهه 1900، به دنبال راهی برای بهبود تحرک و کشش تراکتورهای بخار شرکت خود، بنیامین هولت چرخ‌ها را با ریل‌های چوبی که به زنجیر پیچیده شده بودند، جایگزین کرد. نوآوری آنقدر خوب عمل کرد که گفته می‌شود یکی از طرفداران اظهار داشت که دستگاه بسیار شبیه یک کاترپیلار است. هولت موافقت كرد و دستگاه جديد خود را "كاترپيلار" نام نهاد كه سرانجام در سال 1910 از آن نامگذاري شد. در سال 1986 كاترپيلار رسماً نام شركت را از شركت كترپيلار تراكتور به كاترپيلار، تغيير داد.
تجهیزات سنگین كاترپیلار از تلاش‌های ارتش آمریكا در طول جنگ جهانی دوم حمایت كرد و این شركت توانست تولید كنونی خود را برای تولید بیش از 51000 تراكتور نظامی از نوع پیست افزایش دهد.

گسترش بین المللی در دهه 50

تاریخ كاترپیلار شامل گسترش به بازارهای مختلف خارجی در پی جنگ است. در اوایل دهه 1950، ماشین آلات CAT به ساخت بزرگراه 10.5 مایلی کمک کرد که حمل و نقل را از طریق کوه‌های آند در ونزوئلا تسهیل کرد. در سال 1953 دولت هند 93 دستگاه CAT را برای كمك به پروژه‌های توسعه راه این كشور خریداری كرد. دستگاه‌های CAT همچنین در تکمیل سایت‌های رویداد برای بازی‌های المپیک 1956 ملبورن نقش داشتند. CAT حتی تجهیزات لازم را برای استفاده در مناطق با چالش‌های زیست محیطی در جهان را فراهم کرد، همانطور که با استفاده از ماشین‌های CAT توسط ارتش آمریكا در طول عملیات Deep Freeze III در قطب جنوب در قسمت دوم دهه مشهود شد.

Caterpillar یک نیروی مسلط در صنعت ساخت و ساز

علاوه بر بهبود و افزایش تلاش‌های تولیدی خود طی سالها، تاریخ كاترپیلار با روند رشد از طریق سلسله اكتساب‌ها برجسته می‌شود. در سال 1965، CAT خط خرید لیفتراک خود را با کسب شرکت Tentmotor مستقر در اوهایو گسترش داد. در سال 1981، CAT با دستیابی به تقسیمات خورشیدی و توربوماشین شرکت‌های بین المللی‌ روستر، توربین‌های گازی صنعتی را به جهان گشود. جمع آوری‌های قابل توجه

بین المللی شامل Perkins Limited، تولیدکننده موتورهای دیزلی کوچک در انگلستان در سال 1998، و MWM Holding GmbH ، تولید کننده آلمانی مجموع‌ های تولید بنزین و دیزل در سال 2010 است.

امروز، Caterpillar به عنوان تولید کننده پیشرو در تجهیزات سنگین صنعتی در جهان ادامه دارد. این شرکت همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش جای پای خود و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود است، این شرکت همچنین وارد عرصه‌های جدیدی از جمله فروش محصولات مالی و بیمه شده است. برادران کلیولند مشتاقانه منتظر ادامه همکاری قوی و پایدار خود با یک رهبر در سراسر جهان در آینده هستند، و همچنین ارائه طیف گسترده‌ای از ماشین آلات و تجهیزات CAT با کیفیت برای سالهای آینده.

حقایقی در مورد تجهیزات CAT

شرکت Caterpillar ارائه دهنده خدمات اصلی برای کلیه راه آهن‌های اصلی آمریکای شمالی است و آن‌ها را مسئول بیش از 100000 مایل ریلی می‌داند.

CAT ظرفیت ساختمان برای ایجاد بیش از 180،000 دستگاه در هر سال را در سراسر جهان دارد.

CAT هر ساله از 15 میلیون پوند سیم جوش فولادی استفاده می‌کند تا ماشین آلات سنگین خود را ایجاد کند.

در سراسر صنایع سنگدانه و معدن، کامیون‌های کاترپیلار بیش از نیمی از سنگ های جهان را به حرکت در می‌آورند.

با ماشین آلات آلودگی ایجاد می‌شودCAT هر ساله میلیون‌ها تن متریک دی اکسید کربن را در جو آزاد می‌کند. این بیشتر از آلودگی خودروها در واشنگتن D.C است.

Caterpillar بیش از 25000 لیفتراک در سال ایجاد می‌کند. این لیفتراک‌های بسیار زیاد می‌توانند تقریباً 1000 ساختمان امپراتوری ایالتی را بلند کنند!

CAT هر ساله حدود 225000 موتور کامیون بزرگ در ایالات متحده تولید می‌کند.

در هر زمان معلوم، بیش از 100000 موتور CAT در سراسر جهان مشغول به کار هستند.

شرکت Caterpillar آنقدر درآمد کسب می‌کند که اقتصاد بزرگتری نسبت به کل کشور کاستاریکا دارد.

Caterpillar چه چیزی تولید می کند؟


Caterpillar با فروش و درآمد 53.8 میلیارد دلاری در سال 2019، پیشروترین تولید کننده تجهیزات ساخت و ساز و معدن، موتورهای دیزلی و گاز طبیعی، توربین‌های گازی صنعتی و لوکوموتیوهای دیزل برقی است.
Caterpillar موجودی جامع‌ای از ماشین آلات و تجهیزات جدید سنگین را ارائه می‌دهد که می‌توانند ضمن حفظ عملکرد در اوج باعث شود Caterpillar یک رهبر مشهور در صنعت تجهیزات ساختمانی باشد، سخت‌ترین کاربردهای این صنعت را به خود اختصاص دهد. Caterpillar تجهیزات ساخت و ساز مینی و سبک و همچنین تجهیزات در اندازه‌های بزرگتر را ارائه می‌دهد. ناوگان Caterpillar شامل موارد زیر است:
کمپرسورها
آسفالت پاورس
بولدوز
کاوشگران
کامیون‌های خاموش بزرگراه(Off Highway Trucks)
لودر چرخ
Skid Steers
Caterpillar به نیازهای صنایع اعم از ساخت و سازهای سنگین و پیمانکاری‌های عمومی تا محوطه سازی، نگهداری جاده‌ها و بسیاری دیگر خدماتی ارائه کرده است. چه به تجهیزات ساخت و ساز مینی و چه به یک مدل کمپرسور خاک ارتعاشی تولیدی و قابل اعتماد، یک دستگاه ماسه چرخ و ناهموار و قدرتمند یا هر قطعه دیگر یا هر تجهیزاتی نیاز دارید، همه‌ی آنچه را که می‌خواهید در موجودی گسترده Caterpillar می‌توانید پیدا کنید.